הסרת פסקי דין מהרשת

מנהל עסק המבקש ליצור חזות דיגיטלית מושכת עבור הלקוחות שלו צריך לשאול את עצמו, באילו מקרים השיווק יכול להיכשל? האם בשוטטות ברשת החברתית? חיפוש בפורומים? חיפוש שגרתי בגוגל עם מילות המפתח המרכזיות באתר? ובכן, התשובה היא – כל התשובות נכונות.

בעידן תרבות האינסטנט, מוניטין יכול להתגבש על ידי מילה אחת נכונה, או לא נכונה. החזות הדיגיטלית שלנו היא כרטיס הביקור שלנו בעידן המודרני, ובתוך שניות, אנחנו יכולים לעשות צעד לא נכון ולהרוס אותה.

למה אנחנו מתכוונים? כשגולש מחפש אתכם בגוגל, גם נתונים שיימצא ואינם נחשבים בעינכם לפוגמים במוניטין לאחר קריאה מעמיקה, עדיין יכולים להיחשב כ"תוכן שלילי". הגולש המודרני לא יתעכב על קריאת פסק דין ישן שהשתתפתם בו למשל, הוא פשוט יחפש עסק אחר. המטרה היא ליצור חזות ללא פגמים וללא פוטנציאל להתלבטות עד כמה שניתן.

אחת הדוגמאות הכי נפוצות לתכנים שכדאי להסיר בכל מקרה היא כאמור פסקי דין המופצים לציבור הרחב באתרים משפטיים. כולנו היינו בבית משפט לפחות פעם אחת בחיים, והסיכוי שתחפשו את שמכם ותמצאו אתר פסקי דין הוא גבוה מאוד. הרבה אנשים וארגונים מופיעים באינטרנט לא משום שמישהו התעניין בתוכן שלהם, אלא אתר משפטי ראה לנכון להציג את הדוגמא של פסק הדין שהם היו חלק ממנו. אפילו אם אתם הצד התובע במשפט או שיצאתם זכאים, עדיין הופעת פסקי דין בחיפוש יכולה להעלות חשש בעיני הלקוח שרק ממיין עסקים ומנסה להגיע למוצר הטוב ביותר.

איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט?

פנייה למנהלי האתר: במידה ואתם מאתרים תוכן משפטי באתר מסוים, אחת האפשרויות לפתרון היא פנייה למנהל האתר בבקשה להסיר את התוכן המזיק. בהרבה מקרים למנהל האתר אין אינטרס להחזיק בפסק הדין מלבד מתן דוגמה לציבור על סוגיה משפטית מסוימת, לכן ייתכן שהוא יסכים להסיר את העמוד, לפעמים בתשלום.

קידום תכנים חיוביים על פני שליליים: הדרך המורכבת יותר שדורשת מחקר מעמיק ומעקב שוטף אחר השינויים במנוע החיפוש היא קידום אתרים שנמצאים בתחום אחריותכם, או עבודה משותפת עם בלוגים ואתרים אחרים. המטרה היא שהאתרים שאתם מקדמים יעלו בתוצאות החיפוש מעל האתרים שברצונכם להסתיר. רוב הגולשים אינם עוברים לעמוד השני בחיפוש בגוגל, הם יעדיפו לדייק במילות המפתח שבחרו להציב בשורת החיפוש כדי למצוא את התוצאות שהם מחפשים.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט או דחיקתם לעמודים האחרונים במנוע החיפוש, היא רק אחת ממגוון שיטות לשיפור המוניטין שלכם ברשת. אם אתם מתכוננים לריאיון עבודה, או פשוט רוצים למשוך יותר לקוחות, שיפור המוניטין ברשת הוא הדרך המודרנית לחיזוק מותג ולשיווק יעיל.

ניהול מוניטין  דורש ניסיון רחב והבנה עמוקה של הרשת. לכן, כדאי לעבוד עם חברה מקצועית ואיכותית שתעשה את זה בשבילכם. כאן חברת UPSITE נכנסת לתמונה – החברה המובילה בארץ בתחום הסרת מסמכים משפטיים, ניהול מוניטין וקידום אתרים ברשת. לפרטים: http://www.upsiteorm.co.il

Written By

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *