אם דבר אחד נכון לגבי השימוש בקופונים כדי לחסוך כסף באופן עקבי בכל חודש, זה שאתה צריך אסטרטגיית קופונים. קופונים הם בעצם כמו כסף חינם מכיוון שאתה מקבל הנחה על הפריט שאתה מחפש לקנות.
בהתבסס על הפונקציה הקלה לכאורה הזו, מישהו יכול ליצור כל כך הרבה אסטרטגיות כדי לייעל את החיסכון והקופונים שלו. כיף לראות תוכניות כמו Extreme Couponing, אבל הן לא מצליחות להדגים כיצד מישהו יכול להשתמש בקופונים באופן קבוע ובאופן בר קיימא לאורך זמן ועדיין לעמוד בקצב האחריות האחרות.
בצד החיובי, יש אסטרטגיית קופונים גמישה שפשוט כל אחד יכול לנסות כל עוד יש לך בערך שעה בשבוע. אבל תחילה, תצטרך לנכות את כל המיתוסים הנפוצים שאתה מאמין לגבי קופון באופן כללי.
מיתוסים נפוצים על קופונים
יש אנשים שיש להם יחסי אהבה-שנאה עם קופונים וקל להבין למה. קופון נראה קל ומתגמל על פני השטח, אבל כאשר יש לך אסטרטגיה שגויה, זה יכול להפוך במהירות מייגע ומלחיץ. הנה כמה מיתוסים נפוצים לגבי קופון שאנו יכולים להפריך כאשר אנו עוברים לאסטרטגיית קופון טובה יותר ובת קיימא יותר.
אתה צריך שיהיה לך הרבה זמן
אחד המיתוסים הגדולים ביותר לגבי השימוש בקופונים הוא שזה מאוד גוזל זמן. אתה עלול לחשוב שאתה צריך להשקיע שעות בחיפוש בעיתון או בחוזרים מחנויות כדי למצוא את ההצעות הטובות ביותר. עם זאת, זו לא הדרך היחידה להיות קופון מוצלח.
הודות לאינטרנט, הזמן שאתה מבלה באסטרטגיית הקופונים שלך יכול ממש לקצץ בחצי.
אתה צריך מדפסת
אחת משיטות הקופון הפופולריות היא ערימת קופונים. זה כרוך בשימוש בקופון חנות יחד עם קופון של יצרן או עסקה אחרת כדי למקסם את החיסכון שלך. בעבר, אסטרטגיה זו עבדה טוב מאוד וייתכן שהיית זקוק למדפסת כדי לקבל גישה למספר קופונים מאתר היצרן.
אולם כיום, חלק מהחנויות יאפשרו ערימת קופונים אך גם האסטרטגיה הזו מעט מיושנת. החנויות תפסו את העניין ולעתים קרובות מאפשרות לך להשתמש בקופון אחד בלבד לעת עתה. אם יש מספר קופונים או הנחות שברצונך להחיל, תצטרך לבחור רק את זה שיחסוך לך הכי הרבה כסף. אם אתה קונה באינטרנט, לא תוכל להכפיל קודי קופון מכיוון שהחנות תהפוך אחד מהם לבלתי פעיל באופן אוטומטי.
זה לא יעבוד אם אתה לא מאורגן במיוחד
אסטרטגיית הקופונים שלך לא חייבת לרכוש קלסר מפואר או לאחסן את המשלוח שלך על מדפי מתכת במוסך. זה לא חייב להיות אסטרטגיה חלקית או במשרה מלאה. פשוט תשמור על זה פשוט. צמצם את המטרות שיש לך עבור קופון והיו כנים לגבי כמה זמן אתה יכול להקדיש מבלי להרגיש מוצף או להקריב תחומים אחרים בחייך.
אתה עדיין יכול לחסוך קצת כסף באופן עקבי כל עוד יש לך כשעה אחת להקדיש להצלחה שלך.
אסטרטגיית קופון – שעה אחת בשבוע
כשחושבים על זה, שעה אחת בשבוע היא לא כל כך הרבה זמן. רבים מאיתנו מבלים יותר משעה אחת ביום במדיה חברתית או בצפייה בטלוויזיה. שעה אחת בשבוע מסתכמת ל-8.5 דקות בלבד ביום. אין ספק, אפילו האדם העסוק ביותר יכול למצוא זמן ביום שלו לנסות את אסטרטגיית הקופונים המוכחת הזו. ככה זה עובד.
שלב 1: תכנן את מסע הקניות שלך מראש (25 דקות)
רוב הסיכויים הם שאתה הולך לחנות לפחות פעם בשבוע. לחלופין, אתה קונה באינטרנט כלי בית, מוצרי טיפוח ומוצרים אחרים. במקום לעשות את הקניות שלך כמו שאתה עושה בדרך כלל, שב ותכנן את מסע הקניות שלך.
צמצם את הפריטים שאתה צריך בין אם זה תרופות ללא מרשם, או מזון לכלב שלך. התחל בסיעור מוחות של רשימה, ואז תוכל לצמצם אותה רק לאותו שבוע על ידי בחירת פריטי עדיפות.
שלב 2: צמצם את הקמעונאים המועדפים עליך (10 דקות)
השלב הבא הוא לצמצם את הקמעונאים המועדפים עליך ולקבוע היכן ברצונך לקנות. שוב, ייתכן שרוב האנשים לא יקדישו זמן לחשוב על זה. עם זאת, תאמינו לי כשאני אומר שהשלב הפשוט הזה יחסוך לכם לא מעט כסף.
שלב 3: חיפוש ומימוש קודי קופון באינטרנט (25 דקות)
זה החלק המהנה. חיפוש הקופונים שאתה צריך והחלתם על הרכישות שלך. ישנם אלפי קופונים במסד הנתונים עבור כל קמעונאי או מוצר אחר שאתה יכול לחשוב עליו.
לחצו כאן ותהנו מקוד קופון טרמינל איקס.
כשכבר יש לך אוסף קופונים בהישג ידך לבחירה, זה מקצץ הרבה זמן מהתהליך.
אין יותר לגזור קופונים מנייר, לעמוד בתור ולאבד את המחסן שלך. רבים מאיתנו עושים קניות באינטרנט בכל מקרה, כך שזו דרך מהנה וקלה לגשת למבצעים ולקבל קופונים שנשלחו ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
לסיכום: אסטרטגיית הקופון שלך יכולה להיות קלה עם הכלים הנכונים
שימוש בקופונים לא חייב להיות קשה אם אתה מנסה לחסוך כסף על ההוצאות הרגילות שלך. רבים מאיתנו לא מבינים לעתים קרובות שאנו עושים קניות באינטרנט מבלי לבדוק קודם קופונים. אם אתה יכול לתרום רק שעה מהשבוע שלך לאסטרטגיית קופונים מנצחת, תאר לעצמך כמה אתה יכול לחסוך.